torsdag 8 maj 2008

Ibland har man tur!

Idag var Nyman och jag ute och cyklade på Hallstaberget. Det känns skönt att göra något annat än att bara löpa och åka rullskidor ibland, och då är cykling ett riktigt bra alternativ. För mig blev det första cykelpasset den här sommaren, och trots att jag hade cykelbyxor, har min kära bakdel rätt så ont. Jag tror jag ska skaffa mig lite mer sitt-fläsk, för det är ju bevisligen ganska bra att ha ibland.

I alla fall så cyklade vi skoterleden upp till Hallstaberget, och jag sa på skämt till Nyman att vi kunde leta efter mina Rudy-glasögon som jag tappade i vintras. Och när vi närmade oss stället där jag tappade dom, så ser jag ju att glasögonen faktiskt ligger där! Dom hade alltså överlevt en hel vinter, där pistmaskinen förmodligen kört över dom flera gånger i veckan. Det är sånt man kallar tur!

/Jeppe

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida