söndag 6 juli 2008

Sundsvall

Träningen flyter på bra, och det känns som att formkurvan sakta men säkert börjar stiga uppåt efter min långdragna förkylning.

Det blev tyvärr inget Torsby-läger för min del, utan jag har iställer kommit igång i min egen takt här hemma i Sundsvall, vilket har gått bra.

Nästa vecka så är det mycket träning som står på schemat, och dessutom skall jag och Maggie flytta in i lägenheten i Östersund. Nu är det ett smärre kaos i lägenheten och man får sick-sacka sig fram bland flyttkartonger och möbler. I slutet av nästa vecka är det förhoppningsvis finare!

Det här är vad jag sysselsatt mig med i veckan (gissa vem som beställt den).

Den var svart innan, och nu blir den garanterat unik i alla fall!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida