fredag 8 augusti 2008

Läger Bruksvallarna

Just nu befinner jag mig i Bruksvallarna på läger med landslaget, och förmiddagen bestod av ett långpass på fjället då vi både hann med att bestiga Axhögarna och Mittåkläppen. De tre timmar och 20 minuter som vi var ute gick faktiskt ganska så snabbt, fast jag måste erkänna att det börjar kännas lite nu i benen efter snart fyra lägerdagar.
Programmet har varit ganska så fulltecknat i veckan med löpning, rullskidor och styrka, men däremellan har vi hunnit med både en grillkväll och lite fiske. Till min stora förvåning har jag än så länge fått upp den största fisken, och för de som tvivlar, så har jag faktiskt bildbevis på min fina fångst lite längre ned.
Nu på eftermiddagen blir det ett lite lugnare överkroppspass på rullskidor, och det behövs åtminstone för min del efter dagens löppass i ”Johan Olsson/Anders Södergren-tempo”;)
Här kan ni förresten läsa några rader om mig: http://www.skidsport.com/shownews.asp?ID=6219

Min stora fångst!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida