tisdag 26 augusti 2008

Lugnet

Äntligen är allting klart i lägenheten. Jag trodde aldrig att det skulle vara såhär jobbigt att flytta in. Jag har haft någonting att göra konstant sedan jag kom hit för två veckor sedan.
Nu, äntligen kan man ju faktiskt sätta sig i soffan och njuta av hur fint det blev. För första gången på två veckor kan man slappna av och känna lugnet. Det är faktiskt rätt skönt!

Träningen går i alla fall riktigt bra och förra veckan hade vi tre sprintdagar här i Östersund som bestod av en klassisk sprint, ök-intervaller och en team-sprint. Alla passen gick bra, och formen är faktiskt ganska god för den här tiden på året.

På torsdag ska jag köra ett max-test på Vintersportcentrum här i Östersund, så då får vi se om träningen gett resultat.

Imorgon är det välbehövlig vila som gäller, och det ska bli riktigt skönt. Då ska jag passa på att känna det omtalade lugnet!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida