lördag 27 september 2008

Lill-palt

Äntligen fungerar allt som det ska på hemsidan, hoppas jag i alla fall. Har lagt in ett nytt album från Ramsau som kan beskådas här. Dessutom har jag lagt in en länk-sida och en besöksräknare, samt pysslat med lite smått och gott. Kom gärna med kommentarer på andra funktioner och sidor som jag kan lägga in!

Idag har jag haft vilodag, och det var riktigt skönt att få sova i morse. Är lite sliten efter de tre sprintdagar vi haft med landslaget nu i veckan. Tyvärr så var inte uppslutningen den bästa, och sista dagen var jag faktiskt enda killen som deltog. Det är många som är sjuka/ har varit sjuka och därför fick jag tävla mot mig själv på fredagens pass, vilket gick bra ändå. Ola Ravald uttryckte det lite skämtsamt såhär: "Det är bara lill-palten som verkar klara träningen".

Lill-palt
är tydligen ett annat ord för junior, och det är inte alltid det lättaste att vara yngst i laget. Junis-stämpeln är svårare att tvätta bort än man tror;P

Imorn är det ett långpass som står på schemat, och efter dagens fika-buffé känns det som att jag kommer ha tillräckligt med energi i alla fall! Spana in den här!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida