fredag 17 oktober 2008

Hemma!

Efter tio tuffa träningsdagar är jag nu hemma i Sverige igen! Lägret har varit riktigt bra, och nu ska det bli skönt att ta det lite lugnare några dagar. Just nu känner jag mig rätt sliten, så därför är det inte helt dumt att bli ompysslad hos mor och far i Sundsvall över helgen.
Nu blir jag hemma i två veckor innan det är dags för nästa läger, som blir i Bruksvallarna den tredje november.
En hel del pluggande lär det bli de kommande två veckorna, för jag har lite att ta igen sedan jag varit borta. Därför är det inte helt fel att man har en flickvän som läser samma program, och som dessutom är bra på att anteckna på föreläsningarna;)
Imorgon blir det vila, och en lugn dag på stan. Dessutom ska jag nog sova lite längre än till 06.25, som varit standard de senaste tio dagarna!

Här kan ni se några bilder från lägret.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida