lördag 22 november 2008

WC Gällivare

En succé-start för landslaget. Så kan man sammanfatta dagen. Själv är jag inte så nöjd. De första fem kilometerna kändes helt okej, men sen så fick jag slita ordentligt för att ta mig imål. Dock hade jag inga större förväntningar på dagens lopp, utan vet att det är i klassiskt som jag är starkast. Dessutom skadar det ju inte om det är sprint!

I vilket fall var det roligt att få vara med och känna på hetluften. Det var ett mäktigt publikstöd runt banan och jag kan tänka mig att Hellner hade nytta av det när han gjorde sin otroligt starka avslutning, som räckte ända till seger!

Imorn är det stafett som gäller och jag åker andrasträckan i tredjelaget. Då hoppas jag att det går bättre!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida