onsdag 21 januari 2009

Otepää nästa

Idag gjorde jag min första tenta för det här året. Ekonomistyrning var ämnet, och det handlar om budgetering, fasta och rörliga kostnader och andra roliga ekonomiska termer=). Jag måste erkänna att det inte hade skadat att plugga någon dag till, men jag tror i alla fall att det fastnade lite under min maraton-pluggning under min tio timmars flygresa till Kanada.

Till helgen åker jag världscupsprinten i Otepää i Estland på söndag. Det ska bli riktigt skoj att åka världscup igen och förhoppningsvis är benen lite piggare än i helgen. Jag är i alla fall riktigt laddad för att åka fort och dessutom är det klassiskt så det borde passa mig.

Imorn tänkte jag förgylla dagen med lite nationalekonomi på förmiddagen och på eftermiddagen blir det ett klassiskt intervallpass.

En nostalgibild från j-landskampen i Finland 2006;)

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag måste ju säga att ni har växt på er lite pojkar :-) //Sanna

21 januari 2009 kl. 22:24  
Anonymous Anonym sa...

..och blivit snyggare med åren. Det tackar jag för! ;D /Maggie

22 januari 2009 kl. 00:21  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida