onsdag 7 januari 2009

Vancouver

Fick här i dagarna veta att jag ska få åka världscupen i Vancouver, tillika för-OS, vilket ska bli grymt spännande och roligt! Vi åker på måndag och tävlingarna består för min del av en klassiskt sprint och en team sprint i skate.
Därför har jag nu styrt om träningen för att vara på topp nästa helg, men jag kommer självklart ändå att åka Intersport nu i helgen.

För mig blir det första resan till kontinenten "over there" och det kommer säkerligen bli en häftig upplevelse, och förhoppningsvis är kroppen i bra slag så att man får chansen att prestera sitt bästa.

Just nu är det full träning i Östersund som gäller och imorn är det dubbelpass som står på schemat. Idag har jag kört klassiska sprintintervaller på förmiddagen och styrka på Step In på eftermiddagen. Dessutom har man ju numera privatchaufför, då Magda faktiskt klarade uppkörningen idag. Inte illa=)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida