torsdag 26 februari 2009

Östersund

De senaste dagarna har jag tränat på ganska hårt för att förhoppningsvis kunna få en formtopp nästa helg då jag ska åka världscupen i Lahtis. Sprint fristil är det som står på schemat och den här gången får jag hoppas att stavarna håller. Jag har haft lite oflyt i mina sprintar jag kört; jag tappade ju skidan i Skellefteå och nu senast i Ulricehamn var det staven som gick av alldeles innan upploppet. Men förhoppningsvis har jag väl kanske gjort bort mina missöden för den här säsongen åtminstone=)

Imorn ska jag faktiskt åka till Åre för att åka skidor på den andra ledden, nämligen utför. Det har ju snöat riktigt mycket dom senaste dagarna och det sägs att det ska vara riktigt fint före i backarna!

Idag var det en riktigt bra svenskdag i Liberec och vi får hoppas att killarna grejjar en till medalj imorn!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida