onsdag 18 februari 2009

Plugg

Det blev vila både måndag och tisdag den här veckan för kroppen har inte varit helt hundra, men nu känns det bra igen, och idag var det åter träning som stod på dagordningen. Det blev ett klassiskt distanspass idag och ett besök på StepIn där jag körde lite styrka, så imorn lär jag förmodligen ha rätt så mycket träningsvärk, för det var ett tag sedan jag styrketränade.

Jag har i alla fall kollat upp det där med friplatsen i världscupen lite mer, och nu tror jag mig veta hur det ligger till. Det var inte helt och hållet som jag tidigare skrev utan istället är det så att jag kommer att få en friplats i världscupen i hela mars månad, och alltså inte innan jul. Men det är ju faktiskt bra ändå, då det trots allt är ett gäng världscuptävlingar kvar. Dock så är det ju ändå landslagsledningen som har det avgörande beslutet och tar ut laget.

Imorn är det dubbelpass som står på schemat och dessutom tänkte jag utöva lite "soffhäng" där vid halvtolv-tiden då VM startar. Med soffhäng menar jag slappa i soffan och göra så lite som möjligt; möjligtvis orkar man hålla ögonen öppna för att kolla vad som visas på TV. Detta är vad Maggie sysslat med dom senaste dagarna då jag tokpluggat inför min tenta i Nationalekonomi på fredag. Vissa har det bra;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida