fredag 6 februari 2009

Skandinavisk Cup

Seger i Skandinaviska Cupen!! Det kändes så otroligt skönt att korsa mållinjen som etta! Att vinna en sprint är nog en av de bästa känslor som finns. Dessutom var det skönt att bevisa att jag kan åka snabbt även i fristil!

Just nu är jag på ett hotell i Estland efter diverse ombokningar, förseningar och en massa strul, men nu har vi i alla fall tak över huvudet inatt;)

Jag har varit isolerad från omvärlden en tid, och har inte haft tillgång till Internet på över en vecka, men nu är jag äntligen online igen=)

Imorn är det 10 km skate som gäller; inte min favoritdistans precis, men det ska nog gå bra. Banan är riktigt platt, så det är i alla fall till min fördel.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida