söndag 3 maj 2009

Canada

Canada-resan blev väl inte helt vad jag hade tänkt mig. Jag hade oturen att bli sjuk på vägen dit och därför blev jag tvungen att vila en stor del av resan och hann bara med ett skidpass, vilket inte helt var enligt planen. Dessutom så var det så otroligt fint där borta så jag var måttligt avundsjuk på de andra kan jag erkänna när dom avverkade träningspass efter träningspass.

Menmen, jag hann i alla fall snurra några varv på sprintbanan och dessutom åka de längre banorna, så helt bortkastat var det inte. Dessutom så åkte vi också en halvdag alpint i Whistler, vilket var en grymt häftig upplevelse. Åka skidor på 2200 meters höjd gör man inte varje dag. Jag har alltid tyckt att Åre varit i en klass för sig, men nu har man plötsligt fått helt andra perspektiv.
Vi bodde i alla riktigt bra på Hilton i Whistler, men just hotellet var väl någonting som jag ofrivilligt fick se lite för mycket av;)

Sjukdomen till trots så gav äventyret i Canada otroligt mycker motivation och inspiration och jag återvänder gärna dit i februari nästa år;)!

Här kommer några bilder från resan:


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida