måndag 22 juni 2009

Midsommar

Nu är det dags för läger igen. Ikväll är det samling i Torsby för ett veckolångt läger där vi äntligen ska få åka skidor igen. Lagom till den annalkande värmeböljan kommer vi att kunna kyla av oss i Torsbys skidtunnel. Det lär nog bli några varv på den 1,3 km långa slingan känner jag på mig. Mot slutet av lägret kan man nog åka med ögonbindel på - baklänges!
Men i vilket fall är det riktigt bra att få komma på snö igen och dessutom kan man kombinera detta med bra barmarksträning, så Torsby är ju inte helt dumt ändå!

I helgen var det traditionsenligt midsommarfirande ute på Spikarna på Alnön. Det var riktigt trevligt och emellan sillen och potatisen hann vi bland annat med att fiska, spela badminton och slappa i solen.

Dessförinnan har jag varit i Piteå där vi haft upptaktsläger med klubben och jag fick många bra pass med mina klubbkompisar.

Här kommer förresten några bilder från helgen:

Storfångsten


Vi "fuskade" lite

1 kommentarer:

Anonymous Birgitta sa...

Är det en riktig sjöjungfru som sitter på stenen...?
Jag förmodar att hon slog dig i fisket också - utan fusk...
/Birgitta

22 juni 2009 kl. 17:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida