tisdag 21 juli 2009

Östersund

Nu har äntligen kommit till Östersund efter att ha levt i en resväska större delen av sommaren. Men nu fick jag faktiskt packa upp väskan i min egen garderbob, lyxigt värre.

Just nu har jag högvecka och därför är det inga problem att fylla dagarna med innehåll. Mycket träning blir det och roligt är det. Man skulle dock kunna önska att vädret blev lite bättre. Nu har det regnat konstant i två dagar här i Östersund, så det är inget toppenväder precis. Jag får hoppas det blir sol imorn, för då har jag vilodag, vilket faktiskt ska bli rätt skönt.

Såhär kan man se ut när man cyklat i ett regnigt Östersund. Vacker bild va?

Tummen upp

2 kommentarer:

Anonymous Birgitta sa...

I Norrbotten regnar det genomskinliga droppar...

21 juli 2009 kl. 22:17  
Anonymous Anonym sa...

Snyggare (och lortigare) kille får man leta efter ;D Härligt att du också hakat på trenden med "tummen upp". Det är ju min favorit, fast det var väl förståss därför du drog till med denna klassiker! ;-) Puss/ Maggie

21 juli 2009 kl. 22:22  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida