söndag 28 mars 2010

Finito

Nu är säsongen definitivt över. Idag åkte jag utan tvekan säsongens tuffaste tävling; SM-5-milen i Skellefteå, som genomfördes i två decimeter djup nysnö. Det blev en tung resa kan jag lova, speciellt när man har 91 kilo att släpa på;) Det är inte direkt så att jag flyter ovanpå snön, som en viss Manificat gjorde förra helgen i Falun, utan för mig handlade det mer om att ta sig imål än att kämpa om några framskjutna placeringar=)
Men nu är det i alla fall semester! På onsdag åker jag och Maggie till Bali, för att vila upp våra trötta kroppar. Det ska bli grymt skönt att bara njuta och ta det lugnt ett tag. Men förhoppningsvis kanske det dyker upp något inlägg här på bloggen under resans gång, så håll utkik!
Tack till alla som följt mig den här säsongen!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Heej...Det har varit en ära att följa din blogg. Längtar redan tills nästa säsong! xD...Ha det så kul åå skönt i Bali med Magdalena!!

29 mars 2010 kl. 19:58  
Anonymous Anonym sa...

Roligt och härligt att läsa din blogg! Ni är verkligen förtjänta en riktigt skön semester- låter härligt med Bali!Kramar faster Anna

31 mars 2010 kl. 12:39  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida