tisdag 16 mars 2010

Holmenkollen

En sjätteplats blev det i söndagens sprint i Holmenkollen, och det är jag riktigt nöjd med! Det var min första final i en skate-sprint, och det känns riktigt bra att veta att man kan vara där uppe och kriga även på skate. Det känns som att kroppen äntligen har kommit igång igen nu efter alla sjukdomar på slutet!
Och imorn är det Slottssprinten som gäller, och det ska verkligen bli roligt! Det var ju just här i Stockholm på Slottssprinten som jag gjorde min första världscuptävling för tre år sedan. En 14:e plats blev det då, men imorn blir det förhoppningsvis något ännu bättre.
Förresten var vi och åkte skidor i Täby idag, och det hör ju inte direkt till vanligheterna. Tänk att det går att åka skidor i Stockholm i mitten på mars. Det är faktiskt rätt så häftigt!

1 kommentarer:

Anonymous Kusin A-K sa...

Lycka till idag kusin! kan inte komma och skrika med de andra pga influensa och ev luftrörskatarr men framför tvn kan man göra under säger jag! Kramar kusin A-K

17 mars 2010 kl. 13:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida