fredag 19 mars 2010

King of Mördarbacken

Dagens tävling var nog bland det jobbigaste jag gjort! Man tror inte att det ska vara så jobbigt att åka 3,3 km, men jag kan lova att det kändes i både ben och armar. En 17:e plats blev det för min del och det är jag rätt nöjd med. Jag hade ingen toppenkänsla i kroppen, utan det blev verkligen till att plåga sig uppför backarna. Sen så var det ju rätt jämnt också, 10 sek hade jag upp till fjärdeplatsen.
I sammandraget ligger jag på en femteplats, och det känns ju riktigt bra, men tyvärr är det väl inte min två bästa distanser som väntar imorgon och på söndag, fast i vilket fall ska det bli skoj att åka! Såhär långt är det ju också en grymt bra svensk laginsats då det är fyra killar bland de sex första i sammandraget. Man får hoppas att det ser likadant ut på söndag!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida