onsdag 19 maj 2010

Bassilusker

Immunförsvar är bra att ha. Mitt har inte direkt varit så samarbetsvilligt den sista tiden. Efter Bosö-lägret blev jag lite småförkyld, och för ungefär en vecka sedan kom jag igång med träningen igen. Men så i söndags fick jag plötsligt feber och efter en besök på hälsocentralen visade det sig att ett skavsår på hälen blivit ordentligt infekterat, så istället för Orsa-lägret blir det därför en penicillinkur hemma i Östersund. Roligt värre.
Men, nu har jag åtminstone tid för skolan i alla fall. Så istället för att vara ute och träna om dagarna tillbringar jag nu den mesta tiden på skolan, och jobbar med ett grupparbete i kursen strategisk ledning.
Säsongen kunde ha börjat bättre, men förhoppningsvis ska det här inte bli så långdraget. Det är ju faktiskt bara maj än så länge!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida