söndag 22 augusti 2010

Life's good!

Idag har jag haft en välbehövlig vilodag, men gårdagen var desto tuffare, då jag körde klassiska rullskidsintervaller uppför Södra Berget. Lite drygt en timme effektiv tid och en total stigning på knappt 1000 höjdmeter samlade jag ihop. Och kroppen kändes bättre än på mycket länge. Mycket bättre dessutom. Det kändes som jag flög uppför serpentinkurvorna och det var så skönt att känna att kroppen verkligen svarade när jag tryckte på. Efteråt fick jag en såndär skön känsla av välbefinnande, som jag bara tror att man kan få när man kört ett stenhårt intervallpass, och verkligen tagit ut sig till max. Life's good sometimes!
Här följer lite bilder från "världens bästa läger" som Arild uttryckte det. Och jag kan nog bara hålla med. Molde var rätt fint alltså.








0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida