söndag 28 november 2010

Bottennapp

Gårdagens race blev ett riktigt, riktigt bottennapp. Kroppen svarade inte alls och jag fick verkligen slita för att ta mig imål. Därför blev det tyvärr ingen start idag. Det är aldrig roligt att ställa in en tävling, speciellt inte en världscuptävling, men idag kändes det som rätt beslut.
Den här helgen i Kuusamo blev långt ifrån vad jag hade hoppats på. Kroppen är verkligen inte med på noterna. Dessutom har magen inte riktigt varit på topp under dom här dagarna, så förmodligen har även jag fått smaka på den bakterie som härjar i Östersunds dricksvatten. Om det är det som gjort att även kroppen varit seg är ju svårt att säga, men det kan vara en möjlig förklaring.
I vilket fall glömmer jag nu den här helgen, tar nya tag och hoppas på att kroppen snart vaknar till liv igen!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hoppas att du kryar på dig, Jesper! Och lycka till med resten av säsongen. Vet att vi är många som följer er skidåkare som inte (än) pryder rubriker och första sidor därför att vi gillar skidåkning och är imponerade utav den träning och den insats som ni lägger ner (Skidåkning är trots allt en av de mest krävande sporterna som finns). Jag uppskattar verkligen också den tid du lägger ner på din hemsida med blogg och filmer... Kul!!! Du gör ett bra jobb!! Bottennapp är tillåtna! Visst är Livet mer än skidåkning (...men skidåkningen gör ändå livet något roligare..) ;-) Håll modet uppe!! Vi är många som tror på dig och din kapacitet...
Hälsar
///Elias

29 november 2010 kl. 15:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida