söndag 12 december 2010

Davos - jag gillar't

Idag var det en till sån där bra dag. Det känns verkligen som att det börjar lossna i kroppen och skatesprintarna går bättre och bättre. Det var så himla roligt att åka skidor idag. Jag njöt verkligen av varje meter, men hade så otroligt gärna velat åka final! Det ryckte i kroppen när man stod där på sidan och hejjade fram en grym Jönsson till seger!
Men, jag är ändå nöjd med dagen. Kvalet gick bra och kvarten gick till och med riktigt bra, då jag lyckades ta mig förbi både Glörsen och Cologna där på slutet. I semin hamnade jag lite för långt bak i fältet, och hade inte riktigt den där dunderspurten på slutet, men summa sumarum, jag gillar verkligen Davos! Tack till alla som hejjar där hemma i TV-sofforna!

4 kommentarer:

Anonymous Kusinen sa...

Så nära att du tog dig vidare oxå! Snyggt! Kram A-K

12 december 2010 kl. 21:08  
Anonymous Ewa o Rune sa...

Bra jobbat! Det är verkligen spännande att följa din framfart i skidspåren!
Hälsningar Ewa o Rune

12 december 2010 kl. 21:36  
Anonymous Anonym sa...

Grattis Jesper, åter fantastiska race.
Hälsningar från Notvikarna

12 december 2010 kl. 22:17  
Blogger Jeppe sa...

Tack så mycket allihopa!

13 december 2010 kl. 18:51  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida