tisdag 7 december 2010

Davos

Först några ord om söndagens team-sprint. Jag och Brynte hamnade i en riktigt tuff semifinal, där vi slutade sexa. Tyvärr räckte inte tiden till avancemang, och mina ben var inte riktigt sådär pigga som på lördagen. Men, trots allt en riktigt bra helg!
Nu är vi äntligen på plats i Davos, den schweiziska alporten! Man får uppleva många platser när man reser runt på världscupen. Vissa bra, och vissa mindre bra, men Davos är helt klart en favorit hos mig. Det är ett sånt där ställe jag gärna skulle återvända till även när skidkarriären är slut. Jag låter bilderna tala om varför.









Idag fick dessutom stafett-grabbarna från OS bragdguldet!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Grattis Jeppe! Du fick ju också pris idag! Niklas Jonsson stipendiet. Så det var inte bara Bragdguldet som delades ut!
//Birgitta och Sven-Erik

7 december 2010 kl. 22:17  
Blogger Jeppe sa...

Tack! :)

8 december 2010 kl. 16:02  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida