torsdag 13 januari 2011

WC Liberec

Att vänta är något man får lära sig som skidåkare, vare sig man vill eller inte. De senaste veckorna har jag spenderat mer tid på flygplatser världen runt, än vad jag gjort i min egen lägenhet. Nu har jag i och för sig inte varit i skid(t)staden Östersund så mycket, av det nya smeknamnets orsak. Nästa vecka blir det dock ett återbesök!
Men först är det alltså världscupen i Liberec! Det ska bli riktigt roligt att åka och jag är grymt laddad! Det är sista skate-sprinten i världscupen innan VM (med undantag av Drammen, då VM-laget redan är uttaget) så det gäller att vara på tårna och visa framfötterna. Förhoppningsvis är dom lika långa som sist över mållinjen!
Här är en favorit som gör väntan på flygplatser lindrigare: En venti Frappucino Java Chip från Starbucks! :-)








1 kommentarer:

Anonymous jl sa...

Vad stark du var idag! Synd att det inte gick lika bra i finalen. Nästa gång kanske det går ännu bättre!

15 januari 2011 kl. 17:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida