onsdag 5 januari 2011

En bra dag!

En bra avslutning på Touren var precis vad jag behövde, och dagens sjätteplats var verkligen ett fall framåt! :) Kände mig rätt pigg i prologen då jag lyckades kvala in som trea. Kvarten och semin gick även den bra, men jämnt var det. Fick verkligen användning för mina långa ben och stora fötter! Lyckades tyvärr tajma in både den sista kvart- och semifinalen och därför blev vilan lite släpande hela dagen. I finalen hade jag inte mycket krut kvar i benen, men en sjätteplats är jag riktigt nöjd med! Känns skönt att avsluta Touren på det här sättet! Imorgon bär det som sagt av hemåt igen och sen blir det ungefär en veckas träning innan det är dags att packa väskan igen för världscupen Liberec!

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Bra kört idag!!

5 januari 2011 kl. 19:39  
Anonymous Ewa och Rune sa...

Fin, fin avslutning! Ha bra dagar hemma i Sundsvall och lycka till i kommande tävlingar! Hälsningar Ewa och Rune

5 januari 2011 kl. 20:04  
Blogger Unknown sa...

Bra kört idag. Bygg nu formen mot VM ;-)

5 januari 2011 kl. 23:20  
Blogger Jeppe sa...

Tack allihopa! :-)

7 januari 2011 kl. 15:16  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida