lördag 15 januari 2011

Sexa - igen

Det blev den där retliga sjätteplatsen än en gång. Egentligen borde jag vara nöjd. En sånhär jämnhet hade jag inte vågat hoppas på innan säsongen. Och skate-åkningen har aldrig gått bättre. Men ändå, när man väl är där i finalen vill man så mycket mer. Man vill vara allra längst där framme och slåss om pallplatserna. Jag tror att jag åtminstone har farten. Men jag "manglar" lite uthållighet som Arild skulle sagt. Det går bra fram till finalen. Jag är riktigt nöjd med både kvalet, kvarten och semin, då jag kände mig sådär härligt stark. Men väl i finalen så hälsade farbror mjölksyra på. Jag tror helt enkelt att sommaren och höstens strul med sjukdomar satt sina spår. Jag saknar nog en del av den grundträning som behövs för att orka fyra tuffa sprintlopp på en dag. Men att tävla är även det bra träning, och jag hoppas bli starkare och starkare för varje tävling. Så, med omständigheterna i åtanke, är jag ändå rätt nöjd med dagen, men jag har ändå en hel del revanschlust inför morgondagen. Då blire åka av:)



1 kommentarer:

Anonymous Ewa och Rune sa...

Grattis till fin placering!

15 januari 2011 kl. 20:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida