fredag 25 mars 2011

Bacillusker

Det blir tyvärr inget tävlande i helgen! Känns riktigt tråkigt att inte kunna få tävla på min andra hemmaplan (ja, jag har många, både Piteå, Sundsvall och Östersund:), men förkylningen vägrar släppa taget. Den har blivit något bättre sen i tisdags, men känner mig ännu inte helt kry. Men likväl blir det ändå en resa upp till Piteå. Inte för att tävla men för att ta emot Niklas Jonsson-stipendiet, något jag känner mig mycket glad över att ha fått! Dessutom tänkte jag hejja på mina lagkompisar, med målet att bli ännu hesare än vad jag är :)
Jag bjuder på några bilder från VM i Oslo!






1 kommentarer:

Anonymous Ewa och Rune sa...

Vilken härlig skidsäsong du har gjort! Det har varit spännande att följa din framfart och stort grattis till alla dina finaler! Det har varit toppen! Nu får du snart vila och koppla av helt så att du så småningom kan börja "bygga" inför nästa skidsäsong. Lycka till!

26 mars 2011 kl. 10:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida