tisdag 5 april 2011

Lejon och bihåleinflammation

Har haft en liten semester från bloggandet. Förkylningen blev mer ihållande än vad jag hade trott, och efter ett besök på Sophiahemmet visade det sig att jag hade någon form av bihåleinflammation, så nu knaprar jag antibiotika för fullt. Därför blir det ingen SM-femmil, men jag ska ändå upp till Bruksvallarna och än en gång axla coachrollen för mina lagkompisar. På lördag ska jag langa vätska på femmilen är tanken och förhoppningsvis bjuder Bruks på lite fint vårväder.
I helgen var det ju förresten tävling, om än kanske inte en så allvarlig sådan. New Sweden Open Championship, utförstävling på längdskidor arrangerades här i Östersund i lördags. Tävlingen bjöd inte på några bländande resultat för min del, kanske berodde det på den ej så strömlinjeformade tävlingsdräkten?


2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Krya på dig Lejonkungen!

7 april 2011 kl. 11:11  
Anonymous Anna sa...

Kul dräkt! Synd att du missade 5-milen.

13 april 2011 kl. 21:06  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida