tisdag 7 juni 2011

Nyopererad

I måndags förra veckan blev äntligen bihåleoperationen av! Läkaren konstaterade att mina bihålor var rätt trånga så nu hoppas jag verkligen att operationen kommer att hjälpa mot de besvär jag haft. I vilket fall är det skönt att den är gjord! Jag har vilat och tagit det lugnt sen operationen och kommer även att vila veckan ut så att bihålorna får läka ordentligt.
Sen är planen att äntligen få komma igång med träningen! Träningsabstinensen är inte måttlig nu kan jag meddela!
Igår var det nationaldagsfirande här i Östersund på Jamtli, där jag var en av de idrottare som blev uppmärksammade för vinterns prestationer. Alltid lika roligt!
Ikväll blir det träningssamtal med Arild här i Östersund.
Ni vet väl att ni kan följa mig på Twitter också: https://twitter.com/jespermodin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida