torsdag 16 juni 2011

Sommarlov

Nu har jag styrt färden till Sundsvall för sommarlov. Man känner sig sådär skönt liten då man säger ordet sommarlov. Som att man gått ut klass 6b och har två månader framför sig då man bara ska leka och bada, utan att ha några tider att passa. Riktigt så fungerar det kanske inte nu:) Men i vilket fall är det skönt att sommaren är här med lite värme och sol!
Något som också är rätt skönt är att bihålorna börjar återhämta sig. Jag var på återbesök på Sophiahemmet i veckan, och det gav positiva besked. Än är det inte helt bra, men påväg att bli. Planen är att komma igång med träningen de kommande dagarna, och det längtar jag verkligen efter! Jag kan inte minnas senast jag vilade såhär länge utan träning. Inte konstigt att kroppen skriker efter att få röra på sig!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida