torsdag 4 augusti 2011

Dubbeltrubbel

Förra veckans förkylning blev, precis som jag trodde, kortvarig och jag kunde komma igång med träningen ganska snabbt. Men, det som inte fick hända hände, och förkylningen tog om. Så lagom till landslagslägret som började här i Östersund i måndags så vaknade jag upp med halsont och täppt näsa. Och den här gången verkar det vara en seg rackare, den där förkylningen. Trots otaliga koppar med vitlöksvatten och flera dagars vila verkar den inte ge med sig. Men det blir sakta men säkert bättre, och förhoppningsvis kan jag komma igång med träningen i helgen igen.
Det är trist att vara förkyld, så är det. Fartveckan här i Östersund var verkligen något jag såg fram emot. För er som inte vet vad det innebär så är det alltså ett läger med bara intervallpass (högintensiva pass). Sju stycken var planen den här veckan, men nu har jag istället för snedslitna rullskidor fått en snedsliten soffa.
Har märkt att det varit lite strul med hemsidan på slutet, men förhoppningsvis ska det vara fixat inom några dagar.
Må väl!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida