fredag 25 november 2011

Kuusamo dag 1

Så var den första världscupsprinten över. En sjundeplats blev det, och det borde jag väl egentligen vara nöjd med. Men jag är ändå lite besviken. Kroppen kändes bra, i kvalet var jag pigg och i kvarten likaså. Men i semin fanns inte riktigt dom där sista krafterna. Och det känns lite surt, för det var ju verkligen så nära. Om jag haft lite längre ben och större fötter hade det kanske gått vägen i spurten mot Kriukov. Får höra med Salomon om dom har några 52:or. Jag är i alla fall grymt tävlingssugen och det ska blir riktigt kul att fortsätta köra den här helgen, även om det kanske inte är några klockrena distanser för min del. Men nu vill jag verkligen tävla!
Grymt bra kört av Teo och CK idag! Teos första WC-vinst. Det är nog många med mig som haft det på känn under hösten. Han har sett stark ut. Den röda armén får kanske passa sig i vinter för de svenska springutta! :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida