tisdag 1 november 2011

På snö - i Östersund!

Att kroppen var sliten var ju något jag verkligen kände förra veckan. Jag försökte ta det lugnt med träningen, men kände inte riktigt att kroppen återhämtade sig ändå, utan istället blev jag förkyld i fredags. Det var nog ett sätt för kroppen att säga att den behövde lite vila. Så därför blev det en lugn helg; soffhäng i min onepiece med sällskap av vitlöksgroggar och en bra film visade sig göra susen. Igår tränade jag igen. På snö - i Östersund! Tre kilometer av sparad snö har lagts ut på Björnberget. Förvånansvärt bra är det med tanke på att temperaturen håller sig runt tio plusgrader på dagen. Dessutom känns det som att kroppen verkligen återhämtat sig igen. Borta är dom stockestiva benen. Trevligt var ordet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida