tisdag 24 januari 2012

Dags för SM!

Världscuptävlingen i Otepää tog tyvärr slut lite väl fort. Det roliga hann knappt börja, utan det tog stopp redan i kvartsfinalen. Jag tyckte ändå att känslan i kroppen var bättre än på ganska länge, så jag är kanske den där svårhittade formen på spåren. Hoppas jag.
Nu är det SM som gäller! Skiathlon imorn, teamsprint på torsdag, 15 km skate på lördag och sprint klassiskt på söndag. Som det ser ut nu är planen att köra allt förutom 15 km skate. Sprinten är såklart det jag ser fram emot mest, och jag hoppas att den där känslan jag lyckades hitta under fjolårets SM-sprint kommer infinna sig. Roligt ska det i alla fall bli! Banorna är riktigt fina och utslagsgivande och snö finns så att det räcker och blir över. Bara kylan håller sig borta kommer det här nog bli en fin vecka!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida